Kızlar selam gebelik testlerinden sonra ben kan da vermedim doktora da gitmedim süreç kötü sevmiyorum daha önce yaşadım o anları bekleyip öyle gidicem dedim 5+6 yarın ilk kontrol randevusu aldım meraktan ölücem kalp atışı için erken bence ama en azından kese gözükür diye umut içindeyim 🙏🏻