Kızlar geçen günde post açtım kimse yazmadı bebeğin herşeyi normal boyu karnı kilosu haftasıyla uyumla sadece kafası 3 hafta önde gidiyor geçen ayda öyleydi bu ayda öyle çıktı doktor genetik olabileceğini ama ne olur ne olmaz birde perinatoloji görsün dedi malum randevu bulmak çok çok zor ama zaman geçtikçe stres yapmaya başladım aranızda böyle olan var mı yorumlarınızı bekliyorum