Acabaaaa benimde 1257 gibi bişey cıkmıştı sonucum etrafımda bi kç kere düşük yapan biri ısrar etti 2. kanı ver diye ablam falna gerek yok bence sonuuc iyi baya falan demişti ama etkilenip gidip kan verdim 3800 lerde cıktı gittim keseyi gördüm hiç gerek yokmuş kan vermeye perşembe falan doktora git sağlıklı ise keseyi görürsün insallah zaten. Genelde 2. kanı daha erken öğrenenler veriyor sonucları 400 falan cıkanlar artacak mı diye takip ediyor ama zaten muhtemelen sizin bebeginiz 4 haftalık gibi olmuş bile