srpuras Merhaba 22 haftalık ayrıntılı ultrason da bebeğimin her iki ayağı Pev olduğu tespit edildi bu durumla karşılaşan var mı tedavisi nasıl oluyor zorlu mu süreci düzeşme oluyor mu
atesvesu srpuras benim arkadaşımin bebeği öyleydi bir ayağı içe dönüktü doğunca bir süre sonra tedavi oldu şuan iyi 6 yaşında bir doktor vardı ona götürdüler özel bir ayakkabı giydi
Smyye1B srpuras Merhaba 3bucuk yaş çift ayak pev annesiyim Tedavi süreci güzel giderse sizi peşinden bile koşturur annesi 🥰 Biz alçı, ameliyat, ortez tedavisi gördük şuan sadece geceleri uyurken ortezlerini giyiyor ☺️
Weenie Smyye1B peki doğduğu gibi mi alçıya alıyorlar :( birde kıyafetlerini ne zaman giymeye başlar doğduktan sonra 😢 altına hiç kıyafet giydiremicek miyiz doktorun dediği gerçek çıkarsa
srpuras Çocuk ağrı çekiyor mu peki rahatsız oluyor mu ben hep bunları düşünüyorum ya canı acırsa diye
Smyye1B srpuras Açıkçası biz iki günlükken alçıya aldırdık İlerleyen zamanlarda kendinden bir parça sanıyordu alcilar çıkınca çok ağlıyordu. Alçı döneminde gaz sancısı çok oluyor birde o zorluyor. Ameliyat kucuk bir operasyon tendon gevsetiliyor eş zamanlı alçıya alınıyor yine ayaklar. Bizi en çok orteze uyum süreci zorlamisti oğlum istemiyordu giymek ayakkabının içinde topuğu oturtmak vs zorlamıştı. Süreç sizin içinde bebek içinde zor rabbim kolaylık versin inşallah su gibi geçsin 🌸
Smyye1B Weenie Hayır doğar doğmaz değil ama kısa süre içerisinde alınması lazım biz iki günlükken başladık. Benim oğlum yaz bebeği olduğu için ben alt kıyafet giydiremedim daha rahattı benim açımdan. Giydirmeniz gerekirsede tavsiyem patikli alt almayın mümkünse 3ay beden olsun alçilar kalın olduğu için yenidoganlar geçmiyor. Birde alttan çıtçıtlı tulumlarla rahat edersiniz özellikle ortez dönemine geçince.
Weenie Smyye1B allah izin verirse mart sonu doğum inşallah 🤲 ayakkabıya geçtiğimizde ama alt pantolon giydirebiliriz değil mi 🙏 birde banyosu nasıl oluyor alçılıyken 😞
Smyye1B Weenie Alçılıykende alt giydirebilirsiniz dediğim gibi beden olarak yenidoganlar sadece zor geçiyor alçıdan dolayı. Ben bacaklarını çöp poşetine sarıp bantla su almayacak şekilde kapatiyordum üst bedenini yikiyordum haftada bir alçı değişiminden önce evde söküyorduk yıkayıp goturuyordum.