Bernam50 bana ebe demiştiki ilk gün çok süt gelmez demişti. Daha yeni doğduğu için midesi kücük, 1 çay kaşığı süt bile onu doyurur ilk demişti. Ilk gün 1 çay kaşığı süt gelir.daha sonra emzirdikçe artar demişti. Onun dışında karadut şurubu satılıyormuş aktarlarda galiba .tam olarak nerde satılıyor bilmiyorum. Oda süt yapıyomuş.