Denizj elvansa hastane değil de doktor önerebilirim. Özgür özkul. Kendi muayenehanesi var çok ilgili bir doktor. Memleket ziyareti sırasında 16. Haftamda kendisine gitmiştim ve resmen detaylı ultrason yapmıştı ne dediyse de doğru çıktı. Batı hastanesiyle anlaşmalı. Sadece doğum için gittiğinizde kabul eder mi bilemiyorum ama.
elvansa Denizj ilk bir kontrol için gideceğim sonra doğum hakkında bilgi almak istiyorum ayrıyeten Diyarbakır’da yaşamıyorum ondan dolayı sordum
Eflineee Ben genesis hastanesinde Seval hanıma gidiyorum gayet ilgili, samimi bi kadın her seyi detaylı anlatıyor, ilk bebeğimde doğumuma o girdi su an 38 haftalık hamileyim ona takipliyim, fiyat olarak da memorial gibi hastanelerden bir tık daha uygun
elvansa Eflineee bende 37+2 deyim şuan normal doğum düşünüyorum ama bebek ters aslında geçen hafta düzelmişti bu hafta kontrole gittiğimde yine ters olduğunu öğrendik ne yapacağımı artık şaşırdım