Edacck hee anladım balım, evet tabiki kadın doğum doktoruna göstereceksin. radyologlar genelde çok bişey anlatmıyorlar ben ilk hamileliğimde radyolojide çektirdim ama rapor hazırladı bide renkli görüntü verdi doktoruna gösterirsin dedi, sende öyle yap çektirince randevu al kadın doğum doktorun baksın