Selvap Ben pendik medipolde aytakin mahammadaliyeva hanıma gidiyorum çok iyi bir doktor normali destekliyor. Tanıdığım arkadaşımda gidiyor çok memnun zaten intanetten yorumlarına da bakabilirsiniz. Suda doğum da yaptırıyor. Muayene Ücret olarak da çok yüksek değil 2200 tl sgk ya ama pendikte yaşıyorsanız pendik karta 1800 tl ye geliyor.☺️