gozdenur06 ister kullan ister kullanma kar zarar yapacaksın kendi kendine ozaman. Ben kullandım hatta hamile kalmadan kullanmaya başladım tabi ne zaman hamile kalacağımı bilemediğim için bi 6 ay öncesine denk gelmişti yani 6 ay hamilelikten önce bi 3ayda hamilelik sırasında kullandım.
Çok değil iki sene önce bi tanıdık kullanmamıştı folik asit. Düşük yaptı ve bebeğinin sırtında açıklık olduğu bir folik asit eksikliğinden kaynaklandığını doktorlar söylemişti. Ha size denk gelir gelmez bilemeyiz. Birçok kişi var kullanmıyor sağlıklı bebekleri oluyor. Artık nasip diyip yaşayıp görürsünüz sonucunu. Sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah. 🤗