aleyka Ya ben ilk bebeğimde 21 kilo ikincisinde 16 kilo almıştım. Üçüncü hamileliğim sadece 1 kilo almışım normal mi . Çocuk en son iyidi ama son zamanda ultrosana gitmedim en yakın zamanda gideceğim
Havin49_ aleyka kilo almak güzel bişey değil ki yani kilo alınca bebek kilo almıyor ben 3-5 kilo alıp maşallah 4 kilo tosuncıklar doğuran gördüm bende 19 haftalığın 7 kg verdim bi hafta önce gittim doktor herşey iyi dedi
-dmlaklnc0 Ben de 23. Haftadan sonra kilo almaya başladım normal bence bebeğin kilosu gelişimi yerindeyse 💕
aleyka -dmlaklnc0 anladım dediğim gibi ilk gebeliklerim de aşırı almıştım bunda neredeyse hiç almadığım için tuhafıma gidiyor
aleyka Havin49_ 7 kilo verdiniz mi maşalalah bebek iyise sorun yok tabiki ama tuhaf çünkü aynı bünye ama hiç almadım neredeyse ☺️
Havin49_ aleyka benimde ikinci gebelik cnm hemde ikiz ben biraz kilom olduğu için zayıfladığıma sevindim açıkçası 😆😍