hyrss 11 Mart’ta kan testi verdim adete daha zaman vardı belki vardır çıkar diye 2 çıktı bundan sonra ne kan veririm ne çocuk için uğraşırım dedim artık umudum bitmişti 24 Mart’ta adet olmam lazımdı göğüslerim ağrıyor karnım ağrıyor ama adet olamadım bir türlü normalde çok düzenlidir günü gününe olur bir test alayım hele dedim hala umudum yoktu öyle ki testi yaptım yanıma koydum dizi izliyorum iki üç dj geçti bakayım bi dedim iki çizgi ertesi gün kan verdim 546 hcg değeri böyle öğrendim bebeğimi adetin geçti mi senin