Busee3838 ablamın her iki yumurtalığında oldukça büyük şekilde vardı şuan kaç cm olduklarını hatırlamıyorum ama her gittiği doktor asla çocuğu olmayacağını söylüyordu alınması gerektiğini ancak bunun da yumurtalıklarına zarar vereceğini bundan dolayı da sonrasında tüp bebekle bile hamile kalmasının aşırı zor olacağını söyleyip durdular hep. Bir kere normal yolla hamile kaldı fakat tüplerinde sıvı birikmesi olduğu için düşükle sonuçlandı. Daha sonrasında 4. ya da 5.denemesinde tüp bebekle hamile kaldı şuan yeğenim 2.5 yaşında 🥰 bu arada tüp bebek tedavisine başlamadan önce kistlerini ve her iki tüpünü aldılar dedikleri gibi yumurtalıklarında ciddi bir zarar oluşmadı çok şükür