Kızlar cok hevesim var. 12.haftdayım doktorun tahminine göre kız ancak fetal sonucu önümüzdeki cuma çıkacak. Evi süsleyip pasta yaptırıp giyinip süslenip ( ki bir elbise giyip süslenmeyeli çok zaman oldu. Eşimle özel bir sey paylaşmayalı da duygusal olarak) parti moduna geçmek istiyorum . Biraz çalkantılı ruh haliyle sıkıntılarla geldim bu haftaya artık rahatlamak kutlamak istiyorum sizce nasıl olmalı siz olsanız nasıl yapardınız