Semaas Merhaba kızlar 39+2 yim ishal olmuşum ve sürekli büyük tuvaletim var gibi sancım var doğum sancısı mı
Sebahatmiraysuu Semaas büyük ihtimal doğum sancılarınızın başındasınız canım ishal ve onunla beraberinde gelen ağrılar
Benimisteo SeydaBesir-nal Semaas Allah yardimciniz olsun kizlar cok heycanli. Dogum sancilariniz baslamis galiba. Kac dakika da bir geliyo sanci? Rabbim guzel bi dogum nasip etsin
TCTuernekolu Semaas canım doğum sancısı nasıl varya hiç birşeyin yokken birden belinfen kasıklarından sancı girer 30 40 saniye sürer ve sonra yine hiç birşeyin yok gibi olur
SeydaBesir-nal Semaas nst de sanci cikti bende eve yolladi doktorum heran gelebilir artik dedi ... beklemedeyim ve bu beklemek dahada kötü :) hem korku hem heycan
SeydaBesir-nal Benimisteo dakikaya daha düsemedik :) beklemedeyim canim yani sanciyida sadece nst de gordum fazla bi hissiyat yok yani kasilma var arada okdr ama sanci degil o yani :)