saturnungolgesinde 26 haftalık hamileyim, halihazırda gittiğim bir doktor vardı ama etraftan yaşanılan olumsuz ameliyat deneyimleri sebebiyle değiştirme kararı aldım. Gerçekten hem muayenede hem de doğumda işinin ehli olarak önerebileceğiniz doktor var mı?
saturnungolgesinde saadet2308 muayenelerde iyi ameliyatta ilgisiz falan diyorlar diye okudum. Google yorumları da çok kötü :(
mihramahir saturnungolgesinde evet bende Orda doğum yaptım. Ben kontrole gittiğimde ağrısız kendiliğinden 3 cm açıklığım olmuştu beni muayene ettiğinde 3 cm açıklık doğum başlamış dedi sezeryan mi normal mi hemen karar ver dedi. Ama ben muayene ağrısına bile dayanamayıp sezeryani seçtim ve bana normal doğumun zor olduğunu bunun kaç katı ağrılı olduğunu söyledi direk sezeryana yönlendirdi sonrasında kime dediysem normal yapabilirmişim doktor seni korkutmuş dedi. Metrolife de Veysel toprak var onu çok övüyorlar tavsiye ederim
miraysezerr Kesinlikle muayenede çok konuştuğu için ilgili görünüyor. Hastası çok aşırı bekliyorsun. Benim çocuğumda yanlış cinsiyet söyledi. Sezeryan için baskı yapıyor. Tek iyi yönü çok konuşuyor diye bilgi veriyor