Selam kızlar 26+6 günlük hamileyim hamileliğimden pek bişey anlayamadım 4. Aydan beri idrar yolu enfeksiyonu ve taş kum dökmekle geçti şükür ki bebişim beni hiç üzmedi onun sağlığı sıhhati yerinde yalnız aynı zamanda rahim anomalim var ve ilk gebeliğimin üstünden de 5.5 yıl geçti o zaman nasıldı hatırlamıyorum ama şu 1-2 gündür karnım çok gergin ve sert hissediyorum bebeğimin hareketleri normal ama bu sertlik normal mi ya benimle aynı haftalarda olup aynı durumu yaşayan var mı ki. 2 gün önce de Nst çekildim böbrek ağrım tetikliyor mu diye kasılmalara bakıldı normaldi ama ondan sonra bi sertlik var hep içim sıkışmış gibi