Doktorum şubatın 10 uyla 13 ü arası doğuma alırım günün yaklaşınca netleştirirz dedi 10 unda 37+4 oluyorum acaba söylesem 37+3 te alırmı bebek içinde uygun olursa tabi şubatın 9 unda kızım doğmuştu şimdi aynı gün oğlumu doğurmak istiyorum kızımda 37+0 da doğmuştu o yüzden 38 39 ları beklemek istemedi doktorum bu hamileligimde bebeğimin gelişimide çok iyi gidiyor şuan