Bende bugün ögrendim 8+6 günlük hamileyim ve 4.45 büyüklüğünde milyonun varmış bu riskmiş sıkı takıpte tutulmamız gerekiyormuş bebek buyudukce o da buyuyebilir ya da aynı kalabilir ve yeri önemli dedi ayrıca benım kanama alanım da var ama bebek çok şükür gelişimi iyi yani internetten da araştırdım ilk 3 ay hormonlardan dolayı buyume oluyormuş ama sonrasında sabit kalması beklenıyor gönlünü rahat tut biz elimizden geleni yapıyoruz inan gitmediğim doktor kalmadım iğneler vs ama biz ne yaparsak yapalım yiyecek lokması varsa gelecek 25 yaşımda yaşamadığım şeyleri yaşadım 🤣Allah’a bıraktım artık sende üzülme Allah’a dua et