SeydaBesir-nal kendi jinekologu yaptır demiş zaten. Ordan kendinizce “bence zararlı” diye yorum yapan sizsiniz.
Geçmiş diğer yorumlarınıza bakınca, “hele ki bazı doktorlar mecburi diyor” “cinsel ilişkiye girince kanama OLABİLİYORMUŞ” vb yorumlar var. Doktorsanız bunları zaten biliyor olmanız, ve -miş li konuşmamanız gerekir. İnsanlar zaten bildikleri şeye öyleymiş böyleymiş demez.
Sizin jibekoloğunuz sizde gerek görmemiştir, işaretçi yoktur, teste gerek görmemiştir. Bu herkeste aynı uygulama olacağı anlamına gelmez.
Tepkim zaten doktorunun yaptır dediği şeyi, sağlıkçıyım diye farklı ve herkeste doğru sonuç vermeyecek bir tarafa yönlendirmenize idi.
Tarafınıza cahil vs demedin, bunu kendiniz çıkardınız ve maalesef ki neden böyle bir gocunmada olduğunız açık.
Muhattabım değilsiniz. İyi akşamlar.