nnur20 Bu durumu yaşayan var mı 5 hafta başında 7 mm di bi hafta sonra gittim 8 olmuş. Doktorum sağlıklı ilerlemiyor dedi kendiliğinden düşer dedi ama hiç belirtim yok kızlar ne ağrı ne lekelenme vs bunu yaşayan var mı???
mlsmrtgl nnur20 bu düşüş hemen doktor söyler söylemez olacak bir durum değil. Zamanı var daha demek ki kendiliğinden düşmezse bi doktora görünün yeniden ilaç yazarlar ya da kürtaja alırlar.
senos15 nnur20 galiba sağlıksız canım benimde ilk ölcüm 7mm 4 gün sonra 12 mm çıktı ama belli olmaz yinede Allahın işi canım ümit kesilmez
mlsmrtgl nnur20 olmadı kendisi müdahale edecektir. Geçmiş olsun. Allah sağlıklı gebelik nasip etsin 🙏🏻🌸
nnur20 mlsmrtgl kusum peki kürtaj olsam ya da kendi düsse ne kadar süre sonra hamile kalabilirim hemen kalsam bi sorun olurmu
pinarersu nnur20 benim doktorum kürtajdan sonra 3 ay korunmami söylemişti.3 ay korunduktan sonra 2 ay korunmasız geçti. Daha sonra hamile kaldım. :)
swedeep nnur20 benim öyle oldu 3 haftadır kese aynı boyutta 10 mm karından da gözüktü malesef ilerlemiyor