Deletedmom_584 Kızlar bugün ameliyattan sonra çekildiğim hsg buna benzer hsg sonucu olanlar lütfen yazabilir mi
aakn Deletedmom_584 benim bundan çok çok daha az tepede bir basıklık vardı yine de histeroskopi oldum Hemde 2 defa.
lina1su Deletedmom_584 benim de çift rahim istersen özelden atabilirim hamile ve düşük süreci yaşadım
aakn Evet kaldım ama sağlıksız oldu kürtaj oldum sonra 2. Histeroskopiyi oldum ondan sonra kalamadım. Araştırdığım kadarıyla rahim şekil bozuklukları embriyonun tutunmasını çok etkiliyor.
aakn mdc0860 2. Gittiğim doktor emin misin histeroskopi olduğuna hiç düzeltilmemiş dedi. Aynı duruyor tekrardan yapalım dedi. Hangisi doğru yaptı işini bilmiyorum. Ne derlerse kabul ediyoruz işte bir umut..