Kızlar bugün 10+1 olduk💘 doktorum 10 gün sonra çağırdı. 11+3 olacağız ve o gün ikili test yada fetal dna yapacağımızı söyledi. İkisi hakkındada bilgi verdi ve Hangisini istersen karar ver dedi. Ben fetal yaptırmayı düşünmüyorum. İkili test yaptırmayı düşünüyorum şuanlık. Ama kararsızım. Sizce fetal gerekli mi yaptırdınız mı ? Yaptırdığınız zaman ne kadar ücret ödediniz?
Özelde ikili test yaptıranlar varsa ikili test için ne kadar ödemiştiniz? Bende özel takipliyim orada yaptıracağım.