gizalpp Son adet tarihime göre 6 hafta 6 günlük, döllenme tarihine göre 4 hafta 6 günlük hamileyim bugün doktora gittim kese büyümüş fakat bebek ya da yolk kesesini göremedik ? Normal midir ? Bir de ben hangi hamilelik tarihini baz almalıyım ?
Smy17 gizalpp son adet tarihinize göre olanı baz almanız gerekiyor doktorlar ona göre yorumluyor çünkü. Benim bebek 8. Haftada görünmüştü. O yüzden endişelenmeyin bence kese görünmüş sağlıkla büyüsün inşallah
gizalpp Smy17 ay çok teşekkür ederim canım 🌸 bir arkadaşım 4,5 haftalıkken bebeğini görmüştü de ben nasıl göremedim diye çok canım sıkılmıştı içime su serptin 💙