NrglBayar bende bugün ilk dozumu yaptırdım ve hemşire ağırırsa direk bırakmamak şartıyla buz bırakmamı söyledi .ben geçmişte te yaptırmıştım tetanoz aşısını ,o zamandan bilirim ne yazık ki 3 gün kadar şişme yanma yapabilen bir aşı ama katlanılmayacak gibi değil ALLAHTAN .burda okuduklarımdan ilk gün duş alınmaması gerektiğini okumuştum ve bugün almadım .şimdilik iyi gibi çok hafif bir agrı dışında şişmeyecek gibi duruyor İNŞALLAH sizde rahat atlatırsınız