ylnydgd benimde 3 yıl önce oule başladı birden hiç bişeyim yoktu çarpıntım başladı o an öldümm sandım 🤦🏻hamile.kaldim.devam.etti doğumdan sonra birden geçti çok şükür şimdi ikinciyw hamileyim gene başladı aslında sakın kalabilsek bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum bişey olsaydı daha önce olurdu zaten kaç yıl geçti