Merhabalar 15 haftalık hamileyim neredeyse hamileliğimi öğrendiğimden beri baş ağrım var 2 gün iyiysem 3. Gün mutlaka ağrıyor nörolojiye gittim MR istedi ama bende girmek istemiyorum aranızda bu sıkıntıları yaşayan var mı varsa nasıl bir çözüm buldunuz