bgndgd Bebeğinin hareketsiz olduğunu hissedip hastaneye giden var mı 31 haftalığına destek olur musunuz lütfen Kuruntu mı yapıyorum ilk gebelik
tahamommy bgndgd bol su içip tatlı bişeyler yiyip sessiz bir ortamda dürtün biraz ben öyle yapıyordum, benim ki kahve seviyordu mesela varsa aklınıza gelen sevdiği bişeyler yiyin
DuruDefne_mommy bgndgd daha dün nst çekildim 34 haftaligim 3 kere cekildi ve hepsinde de uyuyodu bebeğim.Hatta bu yüzden yatışım yapılıcaktı.Boş bir serum takıldı sonra hareketlendi bebeğim. Muhakkak takip edin hiç hareket hissetmezseniz doktora gidin muhakkak
Gecegunesi Biraz dürt hareketsiz uzan bir şeyler ye bi bak bakalım , telaş yapma. Bazen nst de bile uyuyan bebekler oluyor
Mayacm bgndgd doktorum 4-5 saat hic hareket hissetmezsen hemen gel dedi daha dun kontrolim wardi 33 haftaligim bence korkulcak biseyyok ama cok tedirginseniz gorusun doktorunuzla cikolata yiyin hareketlenebilir