Kızlar geçen gün yemek hazırlarken yemeğin kokusundan kusucağımı sandık şöyle bi geri çekileyim dedim ocaktan bi anda gözüm bi karardı ve elim ayağım boşaldı bayılıcak gibi oldum sıcak filan bastı bi anda hemen yere çöktüm bi yarım saat pek kendime gelemedim. Bu sabahda kalktım markete filan gidicektim tam hazırlandım bi anda yine gözüm karadı elim ayağım yine boşaldı hemen balkonun önüne çöktüm soğuk hava vurunca biraz kendime geldim uzandım biraz neden böyle oluyor. Normalde bi rahatsızlığım filan yok. 10 haftalık hamileyim acaba tansiyon şeker filan mı var normal mi anormal mi anlamadım benim gibi yaşayan var mı?