Kızlar selam ben 26 haziranda normal doğumla kızımı dünyaya getirdim. Yaşadığım acı tatlı o kadar tecrübem oldu ki sizinle de paylaşmak istedim.
Herkesin bildiği birkaç fenomenin de gidip muayene olduğu bir doktorda 9 ay boyunca takipliydim. 37. Hafta itibariyle bebeğinin iri olduğu söylendi çok uzun bu kadar kilo alırsa sen 40. Haftada zor doğurursun dedi bana uyarı yaptı. 37. Haftadan itibaren belki haftada 2 kes uyarı yaptılar çok canım yandı. Bu noktada tavsiyem asla uyarı da bulundurmayın zamanı gelince doğsun. Ben 9 Ay boyunca her gece 5 -
10 km boyunca yürüdüm. Karda yağmurda bile sırf normal doğum rahat geçsin diye. Çok da faydalıydı bence. 25 haziran akşamı bana yavaştan sancı burmaya başladı. Diger yabanci sancilar gibi asla değil. Çok bariz belli ediyor kendini. Ce ben saat tuttum .5 dkda 1 gelmeye başladı. Dakikalarına varana kadar yazdım deneme attım. O da bana iyice sıkılasinca hastanede buluşuruz dedi. Dayanamayacak kıvama geldiğinde yani dedi. Suya gir suda biraz dinlen dedi. Öyle yaptım 5 dkda bir geliyordu ama geldi zaman feleğim kesiliyordu sanki. Dayanamiyordum artık gittim hastaneye . Nstyi bi tuhaf bağladılar. Normalde kontrollerde bile girdiğimde 50 80 civarında görülüyordu ama bunda dümdüz çizdi 10 20 şok oluyordum. Açıklık 2 cm dediler çok erken senin sancım yok dediler ama ben duramıyorum yerimde. Beni eve gönderdiler. Ama nasıl ağlıyorum bana yalancı dediler benim sancım var diye ayaklarım yerden kesiliyordu sancıdan. 😅 arabada tekrar dayanamadım eve geldiğimde çığlık çığlığa ağlıyordum 2 3 saat sonra tekrar artık etim kesiliyordu gittim 5 cm dediler aciklk için baya iyi açılmıştı aslında işte şimdi sancın var dediler. Beb diyorum ki hayır az önce de vardı onlar yok diyo 😂 bu sefer düzgün bağladılar nstyi benim sanci en yüksekteydi. Ki bence doğum çok yakındı saat gece 4 de bana lavman yapıldı ve asla ıkınma dendi. Ama bana şancı vurdukça ıkınma isteği oluyor başka türlü var edemiyorum sancıyla. Sonra benim kendi ebem geldi açıklığına baktı 2 cm dedi. Açılmamış dedi. Diğerleri 5 dedi. Ben oturdum ağlıyorum. Doktoruma ulaşamıyorlar. Gece 1 den öğlen 1 e kadar tam 12 saat doğum sancısı çektim. O esnada halüsinasyon bile gördüm artık en son bizimkilerle helallesiyordum ben oluyorum diye. Ama diyordum yani alun bunu içimden yolunda gitmeyen biseyler var nasıl 2 cm olabilir yalan söylüyorsunuz diye. Tabi benim annem kaynanam falan herkes ağlıyor. 12 saat sıcak sudan çıkmadım. O kadar rahatlatıyor ki sicak su. Suan ki aklim olsa suda dogum yaparim. Hissetmiyorsunuz.En son doktor geldi doktor gelince de ebe bana dedi ki hadi artık dogumhaneye. Bende dedim yone uyaracak ben gitmem ıstemiyorum hayır dedi doğuma gidiyoruz. Sacamlama 2 cm diyorsun nereye gidiyoruz dedim. Doktor gelince bir baktı 9 cm. Yani beni başka bir hastanede doğumu olduğu için onca saat beklettiler. Ben normalde gittiğim gibi fırt diye doğururdum 😂 bebek içeride tam kordon dolanmış bu yüzden ben beklerken bebekte oksijen ara ara kesiliyordu. Ebe de korkuyordu. En son doğuma aldılar bebek yüksekte dediler tam açık ama neden gelmiyor vs dediler. Iki tane ebe üstten bastırdı 2. Ikınmasa doğurdum 5 dk bile sürmedi doğumhanede doğurmam o kadar rahatlaticiydi ki hayatımda yaşadığım en güzel şeydi. Adla korkulacak bisey değil. Bana saatlerce bilerek doktorun gelmesini bekledikleri için sanci çektirdiler. O yüzden sakın ıkınma dediler. Benim sancım bir anda geldi ve o amda da doğururdum. Normal doğum adla korkulacak bisey değil. Çok rahat ve inanılmaz rahatlatıcı bittiğinde oh be diyorsun. Ama bu ihmalkarlık yüzünden bebegim doğarken nabız gitti oksijen alamıyordu bebeğimi en son küvete vuruyorlardı atılsın diye o şekilde ayilttilar hakkımı helal etmiyorum bu konuda. Siz siz olun ıkının ben onlar yüzünden bebeği zorla tuttum içimde.