Deletedmom05 Allahım bu nasıl vebale girmek cahilce bir konuşmaktır inanılmaz şaşkınım! Kusura bakmayın ama Nasıl böyle konuşup sorumluluk alabiliyorsunuz? Risk olmasa iğne yapılır mı? Serum takılır mı? Doktorundan iyi mi bilicez? Aynı şekilde bende düşük tehlikesi geçirdim iğne oldum serum yedim.Elbette kötü bir niyetle yaklaştığınızdan şüphe yok ama lütfen doktorculuk oynamayalım basit bir şey değil bu can taşıyoruz.
Sizede geçmiş olsun Allah bebeğinizi bağışlasın.Sadece yatın dinlenin ve doktorunuza uyun,geçicek inşallah.