3boysmom bebikto benim 1 gün sonra 30 cıkmıştı, geç döllenmeydi canım. ama belli olmaz sen düzenli beta takibi yap aynı yerde
bebikto 1 hafta sonra 1300 kusurlerdeydi Normalde 7 haftalık olması lazım ama dün doktorda sadece kesesi göründü