Kızlar merhaba 27 haftalık gebeyiz cinsiyete bir erkek dediler bir kız dediler en sın 25. Haftada gittim kendini fazla göstermedi doktor bence kız dedi en son dün gittim yine kendini göstermedi doktor yine içimden kız diyesim geliyor dedi varmı bu durumu yaşayan acaba 😀