kbr2852 çok teşekkür ederım ben doğum yaptım çok şükür bugun 2.gece insallah taburcu olucaz yarın amelıyatı beklerken sabır gosterırsen gerısı gelıyor Bıraz nasıp meselesi ben sabah 8.30 da giris yaptım ama benden daha açılmış sezeryan lar ben 15.30 da girdim o saate kadar aç Bilaç beklemek çok yorucu Bırde çok kalabılık bır sezeryan günü olmasına rağmen herkesi ayrı odalara koydular Buda iyi tarafı