Gozd3 Sedalii bende 39+3teyim günlerdir ara ara giren kasık ağrımdan başka bişey yok. Doğum nasıl başlıcak merak ediyorum. Kasık ağrısından sonra sancı falan bekliyorum ama bi süre sonra ağrı geçiyor. Gelmeye hiç niyeti yok 😄