Kızlarr 40 a giriyorum artık bebişim erkek 32 den beri baş aşağı geçen hafta kanala girmişti nst de yalancı sancılarım çıkmıştı ama ben hiçbir şey anlamamıştım. Hala hiçbi ağrı kasılma sancı yok bende her şey uygun ama doğmuyor da ishal oldum dogum oncesı dıyen var bende o da yok anlayabılecegım hıcbır sey yok mu ya🙁🙁🙁