108 ile kaldim 101 im suan 36. Haftadayim 2 hafta sonra dogumum var ins alt gobegim var asiri zorlandim diyemem ama su alt gobisim olmasaydin suan gobusum yuvarlar cok hosuma gidiyo goruntu 😂 saglik bakimindan baslarda bisi yoktu 34 de insulin direnci cikti aclik tokluk takibi yapiyorum sadece onun haricinde kiloyla alakali baska bi sknti yasamadim bide sezeryan yeri yagdan zor iglesir diyenler oluyo insAllah ole bisi olmaz aklimda suan sadece o var ins guzel tutar dikisler