ikball1 Kızlar aile sağlık merkezinden aradım tetanoz için bugün gelin dediler bende erken degilmi kasımda çağırıriz demiştiniz dedim hayir dediler bu hafta da vurulan varmi yoksa bekleyip 19 20 hafta olunca mı vuruluyum ilk gebeliğim doktoruma ulaşamadım
Gzde_defne ikball1 ben doktoruma sorduğumda 17.haftada olabilirsin sıkıntı olmaz demişti ama 20.haftamda tdap oldum boğmacayla karışık olan.
kartanesi___ ikball1 beni de 17. haftada arayıp çağırmışlardı hemşireye sormuştum erken değil mi diye yok demişti
Yazmelegi_ ikball1 18 den sonra yapılıyormuş ama ben yinede doktorumun 20 de yaptır demesiyle 20 de yaptırdım
ikball1 Gzde_defne bana çok erken geliyor 17 hafta en azından doktoruma ulaşıp bilgisni alsam içim rahat eder
tgbb22 ikball1 bence 19 u bekle en azından bilgim yok ama ben hep öyle duyduğum için 19 da yaptırmıştım
Nessozz busraars5613 ne alakası var tiroid beziyle vs sağlık çalışanı mısınız bilim insanı mı? varsa bir çalışmanız gösterin de biz de bilgilenelim.
2812 busraars5613 ya bu senin fikrin ve aşırı cahilce bilimden uzak kulaktan duyma sallamasyon bir fikir ki kadın sana olayım mı olmayayım mı diye sormamış haftası için uygunluğu sormuş . ne demek olmayın ya zaten çok biliyorsun sen olmadın burda olacak olan ya da olmak isteyenleri neden tereddütte bırakıyorsun neden insanların sağlığı ile oynuyorsun nerden biliyorsun ameliyat anında en ufak paslı birşey temas etmeyecek o zaman doktora da gitme evde doğur ultrasona da gitme duymuşlar tiroit azdırıyor yok su azaltıyor vs vs ya ayıp günah yapmıyorsan yapma ama yapacak olana da olma diyemezsin .
Yagamin 2812 İki doz tetanoz oldum keşke suyu azaltan özelliği olsaydı ama yok öyle bişey işte ben şu an amniyon sıvısı fazlalığımın olduğunu öğrendim maalesef azaltıyosa birkaç doz daha olayım 😂😂
demirrleydi_ ikball1 17.haftada yapılabilir ama bana erken geliyor o hafta tek doz mu olacaksın iki mi benim tek sözdü 22.haftada yaptık aşıyı sen istersen doktoruna tekrar ulaşmaya çalış ya da için rahat değilse sağlık ocağını ara doktor erken demiş de takı doktoruna ulaşana kadar en azından gönül rahatlığıyla olmuş olursun
2812 ikball1 canım beni de o hafta çağırdı sağlık ocağı doktoruma sordum 20 den sonra 24 e kadar ol dedi ben de öyle yaptım 24 te karma oldum o hafta da olsan sorun değil gene doktoruna sor öyle git için rahat eder zaten daha var
ikball1 2812 Ayn öyle bende 20 diye biliyorum erken arayınca şaşırdım kendileri önce kasımda cagircaz diyip şimdi aramaları saçma
myangelson ikball1 hareket hissetme kriteri vardı bana iki hamilelikte de onu sordular hareket hissedince yapıldı. İlki 18 başlandı. İkincide tek doz 26. Haftada yapıldı yanılmıyorsam
demirrleydi_ busraars5613 ya ahahahaha 😂😂 bunun kesinliğini belirleyecek bir ispatınız bir kanıtınız veya bununla ilgili bir çalışmanız veyahut bir araştırmanız var mıdır acaba bu konuyla ilgili yoksa kulaktan doğma cümleler mi bunlar gerçekten çok merak ediyorum neye dayanarak yazıldı bu yorum ??