dilan128_ Arkadaşlar bugün 9. Gün oldu ovitrelle iğne kullandım 2 gündür sabah adet agrisi yaşıyorum adet olmama da 7 gün var hamilelik belirtilerim hic yok siz ne zaman iğne yaptınız ve hamilelik belirtileriniz varmiydi
Hly_ygt dilan128_ benimde bugün 10. Günüm belimde ağrı var ama iğne ile mi alakalı pek anlayamadım. İlk kez kullanıyorum bende
uffff benimde 10. gun ve bende de gidip gelen sancilar var canim birde ovitrelleden sonra regl beklenenden erken gelebilir 14. gun veya 15. gunde regl olabilirsin. regl olacagim diyor benimde bedenim :( ilk denemen mi?