elsa1218 canım ben sana sürecimiz anlatayım. 4 ay denedik olmayınca kontrol falan derken eşimde sorun olduğunu anladık. Sperm sayısı 4 milyon hareketlilik orta kruger 2 idi. Hemen ürolojiye gittik varikosel falan varmı diye baktılar çıkmadı eşime ilaç verdiler 1 ay sonunda tekrar test verdik ve şok olduk 3 milyon sperm hareketlilik yerle bir olmuş kruger yine 2 tabi bu durumda çok korktuk ve bi kaç doktorla görüştük tüp bebek dışı olmaz falan denildi. Neyse biz mecburi tüp bebeğe başladık. 2 senelik bir tüp bebek sürecimiz oldu ilk denemede tuttu 2 aylıkken kalbi durdu düşük yaptım üstüne parça kalmış 2 ay sonra kürtaj oldum. Sonrasında biraz ara verdik kendimi toparlamak istedim. Bu sene martta kendiliğinden kimyasal gebelik oldu. Haziranda tüp bebek yerleştirmem negatif sonuçlandı. O ara eşim tekrar test vermek istedi ve sonucumuz 12 milyon sperme çıkmış hızda daha artmıştı kruger yine 2 idi. Kendi kendimize biraz zamana bırakalım dedik. 2 ay tüp bebeğe ara verelim olmazsa tekrar başlarız diye düşündük. Bu süreçte tüp bebek diyetisyeni ile görüştüm beslenme düzenimi vs baya değiştirdim eşime takviye önerdi bende birsürü kullandım. Hergün 2 adet brezilya cevizi ve 2 adet normal ceviz , eşim hergün 1 adet biber yedi. Vs vs isterseniz listenin erkek kısmını atarım 🫶🏻 ovülasyon testleriyle sürekli takip halindeydim ilk ay olmadı 2. Ay da takipte kaldım. Ama biraz umutsuzdum açıkçası regli günümü beklemeye başladım hatta tüp bebek hemşireme bile yazdım bu ay başlayalım hazırım diye ama şükürler olsun ki hamile olduğumu öğrendim 🤲🏻 hangi doktorla görüşsek tüp bebek dışı olmaz asla diyordu rabbimin mucizesi işte nasip kısmet canım inşallah en kısa sürede sanada nasip olsun 🥰