Ben Van eğitim ve araştırma hastanesi gidiyorum doktorum mert cenker güney çok memnunum 26 haftalık olduk geçen sene kalp atımı duyulmadı özele gitmiştim kürtaj oldum bilgi dahi doğru düzgün vermedi özel o yüzden artık devlet hastanesi sağlık açısndan daha güvenilir geliyor bana