Kızlar ben Biberon aldım ama tecrübesiz olduğum
İcin sipariş verdikten sonra fark ettim , XS ve S diye ayrim varmış . Benimki S , yenidoganken lazım olursa diye aldım ben . Kimisi cok kötüledi kimisi çok memnun kalmış . Özetle S başlıkla yenidogan besleyen var mi ?