sadelim_89 1 Haftalık gecikmeler her zaman normal karşılanır, olası hava değişimleri, hormonlar, stres ve daha nicesi döngüyü etkilemeye yeten durumlar. O yüzden genelde 10-12 gün bekleyin derler. Ben bir hafta gecikme yaşadıktan sonra regl olmuştum mesela bunu da göz önünde bulundurun. İnsan beklediği için hep umutlanıyor biliyorum canı gönülden anlıyorum ama biraz daha bekleyin bence🙏🏻✨ Umarım hayırlısı olur Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🌸