papatyamy benimde bu ay ilk defa uzun sürdü normalde 5 gün sürerdi şuan 7 gün oldu ama ben bu ay adet söktürücü ile adet oldum östrojen değerim biraz yüksek çıktı adetken kan verdim onuda nasıl dengelicem bilemiyorum bakalım dönem dönem oluyor herhalde düzensizlikler sizin bu değer yüksek çıkan varmı beraberinde naptiniz