ozlembasakz bende martta doğum yapacağım, ilk gebeliğim çevremden duyduklarım çok yenidoğan alma bir hafta anca giyer diyorlar 0-3 ve 3-6 al diyorlar ama ben yinede 3 takım yenidoğan aldım. Öncelik büyük eşyaları aldık, kıyafete artık yeni yeni başlayacağız