Kızlar selam, bebişe rota ikinci doz uygulandı dün ve gece hırıltısı vardı burnu baya bi akmaya basladı afedersınız akıyo gelıyo serun fizyolojik ile cekecegım calpol de verebılırsın dedı eczacımız. Sizlerde oldu mu? Ateşi yok ishalide yok çok şükür ama hırıltısı cok burnu nefes alamıyor sanırım o yuzden de uyuyamadı gece