Aydan95 Kizlar bulanti kusma midem hep agzimdaymis gibi bende. Bel kasik agrisi yok. Bazen oluyor geceler kasik agrisi 2-3 san.o kadar. Bi sonraki randevunuz ne zaman?ben daha hic kan idrar vermedim. Doktor arayisindayim gurbette
Cekonomiiisstt Aydan95 5-6. Haftalarda kan idrar tahlili yaptırman gerekiyor diye biliyorum 6+0 da tahlillerimi yaptı doktor. Bugün 8+4 üz doktorum 11. Haftada gel ikili test için dedi. Bulantı vs yok gaz kabızlık oluyor göğüs hassasiyeti devam ediyor bazen kaşık ağrım adet olacakmış gibi artıyor 🤷🏻♀️
Aydan95 Cekonomiiisstt vajinal enfeksiyonlar icin gidicem haftaya, o zaman veririm diye dusundum acikcasi 😑iyi doktor bulmak cok zor burda. Bende hic regl olucak hissi olmadi acaba neden. Bel agrimda yok. 7+2 de bebegi de kalp atisini da duymustuk