Kızlar bu ara çevremdeki bir çok kişi bu problemi yaşıyor, kimisi kaşıntılı kimisi kaşıntısız. Kaynım farklı şehirde onda oldu, eşimde oldu , çevremizdeki insanlarda oldu. Sosyal medyada da görüyorum herkes vücudunda kırmızı benekler çıktığını söylüyor . Sanırım bir viral enfeksiyon var . Ben hamile olduğum için eşimle mesafeye geçtik hemen acile gitti doktor bulaşıcı olmadığını söyledi. Yaşayan var mı bunu?