Rbs06 Kızlar 2ay once normal doğum yaptım dogum yaptıgım gunden berı cok terlıyorum lohusa terıdır dedıler ama lohusalıgım coktan bıttı hala devam edıyor oturdugum yerden su ıcınde kalıyorum bunu yasayan varmı ne zaman gecer bılgısı olan varmı
bebeklerim__ Rbs06 bzide 35 günlüğuz aynıyım geceleri su icinde kalıyorum. Baktim netten hormonlardan kaynakli demisti.
Deleted33000 Rbs06 bebeğim 3 buçuk aylık hala terliyorum özellikle bebek ağladıkça ben terliyorum nedense
Baklavaseverim Rbs06 Aşkım bebeğim 7 aylık oldu 6. Aya kadar malesef terleme sorunu yaşadım ki ben asla terlemeyen bir insandım bedenimiz hormonlarımız değişiyor zamanla düzelecek
Rbs06 Deleted33000 malesef aynı kıs gunune terletıyo sonra oda soguyup hasta edıyo duzelmke ıstıyorum
Deleted33000 Rbs06 evet dikkat et kalın giyinme ama kisakollu da giyme terini çekecek bıseyler giymeye çalış usutursen hastalik kalıcı olur doğumdan sonra
Herseydenbiktim Rbs06 Allah askina sesimi mi duydun 37 gündür günde 4 5 defa tişört değiştirmekten bıktım bende tek bende var sanıyorum gercekten dus almaktan hasta olacam artik
Rbs06 Herseydenbiktim senmı benmı bebekle hergun aksam dus alıyorum almadıgım gun leş gını terlıyorum okadar canımı sıkıyorkı bu durum anlatamam cok can sıkıcı üst baş degıstırmekten camasır yetısmıyor kurumuyor kış gününe
Rbs06 Herseydenbiktim ben hasta oldum bıle suan hastayım ınce gıysem üşüyorum kalınla acaıp terletıyo