Arkadaşlar merhaba 31 haftalık hamileyim iki gün önceye kadar çocuğum aşırı hareketliydi böyle karnımımdan çıkacak gibi ayaklarını hissediyordum ve dışardan da gözüküyordu bugün geceden beri hiçbir tekmeleme hareket hiçbir şey yok arada bir hıçkırık hissediyorum ama o yoğunluk azaldı bir gün de böyle kesilmesi normal bir şey mi doktora gitmeli miyim yaşayan var mı ilk gebeliğin olduğu için çok tecrübem yok o yüzden soru saçma gelirse kusura bakmayın