Kızlar dün geceden beri belimde ağrı sancı vardı. Sabah doktora geldik nst de sancı çıkmadı kasılma çıktı. Hafif akıntıyla kan geldi doktor yatış verdi bebeğin kafası dikişe baskı yapıyormuş durdurmaya çalışıyorlar serum fitil antibiyotik ciğer geliştirici verdiler lütfen bana dua edin. İlk bebeğimi bu haftalarda doğurup kaybettim geçen sene çok korkuyorum